Intresseklubben antecknar

I min skithus-bok mamma gav mig, kan man läsa allt onödigt som man behöver veta, medans man är på toa :p Bl.a fick jag idag reda på att människan och delfinen är de enda djuren som har sex för skojs skull, att det är omöjligt att slicka sig på armbågen (och att 75% försöker när de läst det), och att om Kinas befolkning skulle gå förbi dig på en rad, skulle den aldrig ta slut pga den snabba folkökningen. Bra att veta va? :p

Red Petunia idag, hon var rätt lugn faktiskt, för att ha stått i två dagar. Fick bli i ridhuset då paddocken var helt gyttjig :s Men det gick bra ändå, även om det lilla ridhuset hade svårt att räcka till åt fullblodets snabba galopp.

Jag pluggar för fullt, både medicin och schizofreni. Omtenta och fördjupningsarbete, snacka om att jag måste snabba på lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0