Making progress

Jag sitter här med mina mind-maps, som jag slutade göra ungefär när jag slutade grundskolan. Eller nåt sånt. Jag förstår inte varför jag slutade med dom, för de är förbaskat andvändbara har det visat sig. Nu har jag kommit en bra bit på vägen, men om det är hela vägen fram det återstår att se. Ska försöka skriva ihop allt nu så får vi se vad det blir av alltihop.

Har också pysslat lite med hjärtats present, men jag har en del kvar att göra. Lite bilder och klippa/klistra så börjar det nog lika något. Oja.

Och Eija; jag ringde min vårdcentral men tanten där verkade inte ens ha hört talas om ansträningsastma, och sa åt mig att ringa nånannanstans.. Vart vet jag inte, för hon bara mumlade och slängde luren i örat på mig, ungefär :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0