Motgångar

Antagningspoängen är ju förbannat höga, och även om jag försöker tenta upp lite ämnen så kommer det aaaaldrig att gå :s Eller så får jag helt enkelt göra så att jag tar 3 ämnen plus samhällskunskap a nu, och sen tre ämnen till på höstterminen. Fast frågan är om man kan söka till vårens program då, eller man kanske kan komplettera betygen efter att man gjort prövningen. Det hade nääästan varit bättre, då hinner jag ordna upp det sista också. Men ibland går tiden så förbannat långsamt. Vilket skit alltså.

Annars driver alla mig till vansinne idag. Ridningen gick uruselt, förmodligen för att jag var stressad vilket hästen kände. Till slut gav jag upp och hoppade av.

Måste plugga lite till men hittar verkligen INGEN motivation nånstans. FAN!!!!
Äckliga jävla årstid, fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0