Och så vart det onsdag

Nu sitter jag här på mitt nya jobb. Det kommer verkligen knappt några kunder, men det gör inte så himla mycket. Det ger mig tid till att surfa runt lite på facebook, läsa bloggar och lite annat onödigt :)
Var på biblioteket igår för att låna böcker till mitt arbete. Bra att jag är ute i så pass god tid att jag lånar böcker TVÅ dagar innan arbetet ska vara färdigt. Helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket.. hinner jag få det färdigt innan 24.00 imorgon, så hinner jag. Om inte annat så har jag i alla fall verkligen försökt.

Meningen var att jag skulle sluta 16.30 idag, men det blev nog ändrat till 17.00 istället. Planen var att jag skulle åka hem och hämta Mia för att sen åka tillsammans till veterinären där jag ska vara 17.30. Jag blir hämtad av hjärtat klockan fem, och efter det får vi små-skynda oss till veten. Vad ska man göra liksom?
Det är inget allvarligt med min lilla pärla dock. Jag ringde och frågade dom vad som krävs för att man ska få lugnande utskrivet till hunden, och de sa att man måste göra en undersökning på hjärta och lungor för att man ska få det. Detta året tänker jag inte låta honom lida så förbannat på nyårsafton, som han gjort de andra åren. Han blir så jävla stressad, bara springer runt och försöker komma undan ljudet. Kissa gör han heller inte på hela nyårsafton, och det går knappt att gå ut med honom dagarna före och efter. Blä.

I alla fall.. meningen var ju att jag skulle plugga, ni ser ju själv hur bra det går. Som vanligt :p

 

"Lille" Nils är som en hund. Jag skulle gå och hälsa på Petunia i hagen, men blev förföljd av 3åringen. Han tyckte min jacka var rolig, tog tag i snöret till blixtlåset och stod sen och öppnade/stängde fickan hela tiden. Men han är go, VERKLIGEN som en hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0