Satisfaction

Dagen på jobb har gått bra. När Milton var ute innan vet jag inte om han trampade på något eller om tassen bara blev kall, men han gick på 3 ben och när vi kom in låg han och slickade på tassen. Jag skulle till att kolla vad som var fel, så att han inte fått en tagg eller så i tassen, men det fick jag inte, då skulle han bitas! Det var lite som att hela benet fick kramp, och kanske var det inget värre än så.
Nu har jag precis avslutat en brottningsmatch på golvet där jag nästan förlorade, men nu är hans klor klippta i alla fall. De är fortfarande för långa, men skam den som ger sig!

Ghost dog

När jag väl sätter igång att plugga så flyter det på rätt så bra. Jag förstår bara inte varför jag ALLTID måste vänta till absolut sista sekunden innan jag sätter igång. Nu är det jättelite tid kvar och ändå en del kvar på arbetet.. det är inte så mycket annat att göra än att bita ihop, jag har ju mig själv att skylla. Fast jag jobbar faktiskt lite bättre under press. Ibland :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0