To the rescue

Så.. imorgon vet jag lite mer om det här andra jobbet. Jag vet att det är om förmiddarna, men jag vet inte hur jag ska göra med det nuvarande. Skulle jobb 2 bli av, så är det från 07 till antingen 12 eller 13. Och som det är nu, så öppnar affären där jag står just klockan 13. Men där ska jag ju ändå inte vara alla dagar i veckan, utan bara vid behov, så det ska väl gå att lösa igen. Sålänge jag får pengar så är jag fullkomligt nöjd.

Jobbdagen gick smärtfritt idag. En del saker tar slut så himla fort men sen finns det ingen väntande beställning heller.. Frågan är hur länge vi måste vänta på nästa leverans. Och så kom det in en "gammal" ridkompis eller vad man ska kalla det. Vi red i samma grupp i alla fall, jag slutade i januari och slutade visst en månad efter mig. Köpt egen häst och allt.

Ska jag äta sallad idag tro? Det var så längesen faktiskt, och den är ju hemskt god. Fast jag hade behövt majs till eftersom det alltid snålas med majsen :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0