Vad fan hände?

Ju fler timmar som gick, desto stelare blev jag i nacken och nu ligger jag här VERKLIGT stel i nacken. Fick smörja in den med tigerbalsam för att inte gå och luta huvudet åt vänster hela tiden. Behöver ju inte se dummare ut än vad jag brukar :p Synd bara att allt kommer lukta tigerbalsam nu, det luktar liksom inte hallon..

Jobb måndag-torsdag vilket innebär att jag måste boka om Milton veterinärbesök. Han är så rolig att ha med sig där.. för varje nytt könummer så plingar det en liten klocka, och varje gång hör man Milton ge ifrån sig Ett "voff". Inte ett hysteriskt skällande, utan bara en markering; "Japp, nu är det nytt nummer" typ :p

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0