And so the day has passed when he had to leave

Vi körde A till flygplatsen, var såklart en timme försenade. Fick kalla på personal till incheckningsdisken, tack och lov saknade dom redan nån annan passagerare så vi var inte helt sist. Jag min jävla lipsill kunde ju knappt hålla tillbaka tårarna, det kvittar vad det än är, något trillar alltid från mina ögon.
Enligt hjärtat så har A haft en crush på mig, vilket jag tror på så mycket jag vill, och A har fått hålla avstånd och fått kalla blickar från hjärtat. Idag när han skulle gå igenom säkerhetskontrollen så kramade han mig hejdå, och flinade gott åt hjärtat, haha. Den minen såg så jävla rolig ut, jag lovar att han levde på den kramen hela vägen hem. (Nääädå, jag tror inte alls för mycket om mig själv) Haha.
Men jag hatar avsked, och det är så jävla synd att han behövde åka. Så snäll och så rolig, och alltid så glad.

Annars idag då? Jag hamnade i bråk med en satans gubbe. Han förtjänar ALL skit som slängs mot honom och måtte han få olycka varje dag i resten av sitt liv. Min blödiga sida tycker dock synd om honom, men jag kan inte begripa varför. Kanske för att han verkar ensam.. Jag vet inte, men när jag sedan tänker på all skit han förmodligen kommer att ställa till med, så bubblar det inom mig igen. Hjärtat blev SKITförbannad när jag berättade vad han sagt till mig, så när han såg gubben sen gick han iväg och skällde ut honom rejält. "Du ska inte komma in där fler gånger och vara respektlös mot min tjej!" Det känns bra när man blir omhändertagen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0