Bluepit/amstaff-tös

Ja, för ögonblicket önskar jag nästan att hon var min men så är inte fallet, tyvärr. Det är en gudomlig liten sak, hon skäller på Milton för att han inte vill leka med henne. Eller ja, hon skäller på alla som inte vill leka med henne. Hon är jätteduktig och kissar direkt när hon kommer ut på gräsmattan, det ser så gulligt ut. Hon stod och gnydde för en liten stund sedan, och när jag kom och satte mig bredvid henne, så kröp hon intill mig och somnade ♥

Annars. förutom denna lilla pärla, så händer det inte så mycket. Har en uppgift att lämna in till skolan också, som jag egentligen borde ta och sätta igång med, men som vanligt stressar jag ju inte. Har en omtenta nu den 15e och 16e, men det är bara två kapitel att plugga till då, så hur farligt kan det vara?

Usch vad valpsugen jag blir nu igen. Attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0