Det var ju ett rent helvete.

Om Jag städar och sliter röven av mig för att det ska bli rent, så ska ingen annan gå in med skor. Ingen.
Om jag tvättar, så blandar man inte smutstvätt med ren tvätt. Nu måste allt tvättas om och jag gör det inte. Jag håller mig till mina egna kläder, och hjärtats. Punkt slut.

En fucking "nyhet" som gjorde mitt redan dåliga humör, ännu värre. Det är precis som att jag varit glad alltför länge nu, nu är det dags för en jävla massa olycka. Man ska Aldrig slappna av och tro att det blir bra och att allt löser sig. ALDRIG!

Det enda bra idag är att min efterlängtade bok kom med posten idag. Har väntat på den sen jag läste ut förra boken för typ ett år sedan.

Och medans jag ändå håller på och gnäller; alla mina byxor sitter som fucking skejtarbyxor på mig! Ingenting passar mig längre och jag hatar det.

Vilken förbannad jävla dag det här är, och fan vilken tid som kommer nu. Fanfanfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0