Helgen

Helgen har verkligen varit innehållslös, men väldigt mysig.
I fredags åkte vi till Danmark, och var borta ända till 21 på kvällen. Vi åkte och hämtade Milton, som vi sen lämnade hos mamma och pappa, och sen åkte vi till Helsingborg.
Lördagen började lite smått hemskt, jag åkte sen iväg och var ute i några timmar och kom sen tillbaka. Det tog oss alldeles för lång tid att bestämma vad vi skulle äta, men till slut hamnade vi på La Empanada. Efter det åkte vi förbi hjärtats affär, och sen hem. Väl hemma tog det ca 2 minuter innan jag somnade mitt på sängen, så jävla trött var jag. Vi mös i ett par timmar innan det var dags för Helsingborg igen. Hem kom vi och jag tittade på Greys Anatomy (♥) och hjärtat spelade sitt älskade GT4. Till slut somnade jag, alldeles för sent, medans han spelade vidare. Det spelet är helt galet för honom, har han väl börjat spela så slutar han aldrig!
Idag skulle jag vakna 10 för att åka ut till stallet, vilket jag lyckades med trots att det inte blev så många timmars sömn. Nu sitter jag här och fryser, och vill bara hem och lägga mig i ett varmt bubbelbad, så jävla nice. Sen blir det till att mysa ännu lite mer med hjärtat. Trots att jag ser honom varje dag och är med honom nästan 24/7, så får jag ändå inte nog. Fortfarande vill jag bara ha mer och mer. Argh!

Jag hatar hösten, på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0