Hur svårt kan det vara att respektera andras saker?

I två dagar har min dator slungats runt till hundra olika människor, ungefär. Vad hittar jag när Jag får chansen att sätta mig här, om inte en jävla massa porrsidor och konstiga program som är installerade? Jag vill INTE att folk ska surfa på porrsidor på min dator då det allt som oftast innebär att det landar några virus på datorn. De där sidorna är inte att lita på, och måste man då gå och surfa på sånt bara för att datorn är bärbar? Kan de inte sätta sig vid sin jävla stationära dator och ge den virus istället?
Nu är det i alla fall slut på att vara snäll. Mitt internet lånas inte ut fler gånger, jag kan svära på allt att hastigheten kommer halveras vilket den gör om du surfar för mer än 20gb eller nåt sånt, och jag kommer med all säkerhet att få virus så det stänker om det. Ett enkelt "Nej" räcker.

Annars då.. ute blåser det nåt helt galet mycket. Jag vet inte vad jag ska ha på mig eftersom allting är för stort. Jag kan inte tvätta håret eftersom shampot redan är slut. Jag ska skaffa mig ett eget förråd och ha i rummet, precis som när jag bodde hemma. Blä. Detta kommer verkligen bli jobbigt, men precis som med allt annat måste man bara anpassa sig lite.

Nu ska jag försöka klä på mig, annars blir det rysligt kallt när jag går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0