Idag blev jag verkligen arg

Idag - en hel månad för sent -  fick jag äntligen min lön. Det var verkligen inget att hänga i taket, men rätt ska fan vara rätt. Hon ringde mig en vecka före detn 25e förra månaden, och sa att jag skulle maila över mina arbetade timmar för hon skulle sätta sig ner på fredagen (25e) och fixa med timmarna, men det gjorde inget för jag hade ju swedbank så pengarna skulle komma direkt ändå.

Idag då, så säger hon "Jaha, då var det klart. Jag hade velat få det avklarat för 3 veckor sedan, men ja."
Jag säger då: "Ja, men du ringde och sa att du skulle föra över pengarna den 25e, vilket du inte gjorde så det är inte mitt fel att det blivit såhär."
Chefen: Nähä du Andrea, det har jag Aaaaaldrig sagt!
Jag: Jo, det sa du. Jag knarkar inte så jag kommer ihåg exakt vad du sa.
Chefen: Jaså, knarkar du inte? För det skulle man kunna tro.
Hjärtat: Stå för fan inte och säg att man kan tro att hon knarkar!!

Sen skrek hon om att jag inte kunde städa och bla bla bla. Jag frågade henne om hennes kunder visste om att hon spolade ner elektriska element, och sen skrek hon återigen att jag inte kunde städa. Då sa jag att jag spolade i alla fall inte vatten på elektriska element, för så DUM var jag inte. Sen kontrade jag med att hon inte heller kunde städa, hade hon sett sitt hem, som för övrigt såg ut som en knarkarkvart?

Jag var så jävla arg att jag skakade, fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0