It's been a long long time

Jag har mest bara varit upptagen med att flytta. Och packa upp. Och packa ner. Och ställa undan. Och packa ner lite till. Och ställa undan lite till.  Och att städa. Och städa. Och städa..
Det är något helt sjukt vad folk kan samla på sig fullkomligt värdelösa grejer! 4 kartonger och 2 sopsäckar fylldes med radiogrejer/vhs/dvd-skit, samt högtalare. Och då hittade jag ändå mer igårkväll, som räcker till ännu en kartong. Hälften av sakerna går inte ens att använda, då de senast var moderna år 1800-frösihjäl. Nu är allt nere i förrådet i alla fall, och det känns skönt.
Under sängen rensades det också, och jag lovar och svär att hjärtats rum ALDRIG har varit så rent och dammfritt som det är nu. Aldrig!
Jag och Angel har de senaste dagarna slitit häcken av oss, köket har städats och blivit vitt (vitare) igen, båda sovrummen är rena och dammfria, det är lite sortering av kläder kvar. Det känns skönt att inte bo i en svinstia längre. Jag förstår inte var det gick fel i männens genetik som gör att de saknar den här "hålla ordning"-genen.

Jag har beställt min jacka men får vänta till 25e november innan den kommer, då den var slut i lagret. Just my luck.
Sen har jag fortfarande inte fått min jävla lön från den j*vla chefen, hon är makalöst dum i huvudet. Ska man snacka om att män saknar ordnings-genen, så saknar hon väl i princip allt förutom förmågan att prata, och gå. Jag ska klämma åt den jäveln, och jag ska göra det ordentligt.

Nu sitter jag bara här och stressar, har inte tid till det egentligen. Ska ut och rasta hundarna lite, och sen åka hem och till Angel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0