Never ending story

Det känns som att, oavsett hur mycket man än städar, så blir det aldrig bättre. Jag vet att det är renare, det syns. Men nu är det en jäkla massa skit i vardagsrummet, som har blivit lidande. Balkongen är ren och fin nu, tom på onödigt skit. Lite till ska ner i källaren, hjärtat ska sortera ut sitt jäkla skit, sen ska det väl vara klart.

Jag är hungrig som fan, ovanligt va? Det kom över mig på en sekund, jag hade möjlighet att äta, men jag var inte hungrig då. Himla typiskt. Nu måste jag ta mig till ett apotek, men jag vet inte hur man åker buss!! Jag vet bara vart linje 5 går, men det är allt. Och jag vet också att den inte går till Södervärn, så jag har ett litet problem :p
Det löser sig nog.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0