Det ena leder till det andra

Satt och kollade en tv-serie på nätet, i vilken de spelade en gammal gammal goding. En goding från tiden då mamma var ung. Detta fick mig att omedelbart surfa in på youtube för att lyssna på hela låten där. Väl på youtube kunde jag ju inte sluta. Herrejösses vad dom gjorde BRA låtar förr. Låtar som ger rysningar mer än 50 år senare. Vilken jävla låt idag kommer bringa samma känsla om 50 år? Glöm det.
I alla fall.. jag upptäckte att Bruce Willis hade gjort en version av The Drifters Under the boardwalk och det lät fan bra. Actionhjälten från Die Hard kunde sjunga, haha :p
Nu ska jag bara se om jag kan få över låtarna till ipoden så jag har något att somna till om en stund.
Och ska vi snacka om röster.. James Brown Its a mans mans mans world. Grr..

Allt detta pga en tv-serie, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0