Frånvaro

Man kan ju inte precis kalla min blogg aktiv, men vad ska man göra? Det händer saker som inte alla vet om än, och så ska det förbli ett tag till. Det är bättre.

Är både orolig och nervös, men förbannat exalterad. Det är många känslor som blandas, och ändå märks situationen knappt. Det är gött.

Socialrätten i skolan har börjat nu, det blir mycket att göra och jag är halvmotiverad. Kanske ökar motivationen lite om jag bara lägger manken till.

Nu ska jag dock gå och dricka en banan/ananas/jordgubb/granatäpple/och nånting mer-dricka, haha :p

Kommentarer
Postat av: Jonasstina

Keep safe. Look out for one another.

2011-02-24 @ 12:51:54
URL: http://jonasstina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0