Simma lugnt

Jag oroar mig alldeles för mycket för att kunna njuta. Det är inte bra, jag tänker inte slösa bort tiden på att stressa och oroa mig. Jag lever hela tiden efter mottot att allt löser sig bara man vill, vad fasen är då mitt problem? :o Det ligger väl i min natur att stressa, men om jag upprepar samma sak hela tiden så kanske jag lugnar mig lite :)

Vad jag ska göra nu när skolan tar slut vet jag heller inte.. se där, där kom oron tillbaka! Sluta nu.
Istället tar vi det från en annan synvinkel; i september får jag tillbaka min lägenhet. Det är en perfekt tidpunkt. På något sätt borde det gå att byta sig till en större, ska ta ett snack med MKB om saken.

Nu är jag bara så förbannat hungrig igen, det driver mig till galenskap! Håller på att fixa lite pommes i ugnen, haha. Nyttigt och näringsrikt..
Hjärtat är och bytar växellåda. Igen. Fast på en annan bil. Hur han bär sig åt, vet jag ärligt talat inte. Förra växellådsbytet på S4:an gick bra ett tag, sen förra veckan så lossnade växelspaken från fästet i växellådan, så det går inte att lägga i växlar. Han blev på sååå bra humör :o

Nu ska jag ödsla tid här hemma, har ingen ork till nåt för fasen. Tur att jag slipper tvätta imorgon också, hjärtats bror gör det istället. Förra tvätten orkade jag knappt med :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0