Tiden går sååå lååångsamt...!

Idag har vi nog lyckats sälja Saaben som jag fick som en biverkning av mitt ex. Har gått och betalat en jäkla bil i flera månader som jag inte ens sett skymten av. Sen en dag i somras efter myyycket letande efter den, körde den framför oss. Känslan då är obeskrivlig. Fick även den dagen mitt förtroende för polisen förstört, fula jävlar. Skattepengar helt i sjön.
I alla fall, nu har jag den och imorgon får jag pengar cash för den. Jag kan lösa lånet som är kvar, och går ändå med många många tusen i vinst. Tjoho! Men man ska inte säga hej förrän man är över ån, eller hur det är man säger. One down - one to go. Sen blir det ta mig fan en liten Lupo, med den kan du köra till Göteborg på 10liter diesel, är inte det rätt bra? :p

Igårkväll somnade jag ett par timmar, det var så jäkla skönt. Ögonen gick i kors så jag tänkte inte vara jobbig och kämpa emot, och snart sov jag gott. Svettades som en gris också, men jag vaknade utvilad i alla fall :)

Nu är jag hungrig igen. Det var bara ett par timmar sen jag åt kesoblandning med tonfisk, gurka och majs. Himla gott det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0