99 dagar kvar..

Ojoj, idag är det 99 dagar kvar till Bf. Det går fan i mig undan här, vill jag lova. Det är även exakt 3 månader och 1 vecka kvar :p Och nästa vecka ska jag till barnmorskan igen, vet inte vad jag ska göra där.. förmodligen kolla värdena och så. Är lite orolig för att järnvärdet har sjunkit då jag är så himla trött hela tiden, men det går ju i så fall att lösa med järntabletter.
Idag när vi var ute och gick med hundarna, frågade hjärtats bror varför jag var så himla andfådd, haha. Jag skyllde på den extra liter blod jag numer har flytandes i kroppen, plus att jag har en bulle på jäsning. Han bara skrattade. Får ont i nedre delen av magen också, när jag går för mycket. Vet inte vad det är, eller om det är farligt, men det är lite obehagligt och man får slå av på takten till pensionärsfart.

Jahapp. Det är vad uppdatering jag har att komma med nu. Håll till godo :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0