Barnmorskan

Nu sitter jag här, fortfarande med en söt/sur bieffekt (för smak är det inte) i halsen. Det känns som söt magsyra, så galet äckligt. Bara en timme kvar nu i alla fall. Jag har hunnit med att mäta magen, men fick inte reda på hur stor den var kom jag på nu. Det är väl inte hela världen ändå, ska se om jag kan fråga sen. När vi skulle lyssna på juniors hjärta, så rörde h*n sig så mycket att hon knappt hittade det och sen blev det svagare emellanåt för h*n ville som sagt inte ligga still. Medan bm letade efter hjärtat så fick hon sig ett par sparkar, haha. Såg så jäkla roligt ut :o Men jag är förmodligen den enda i världen som tycker det är obekvämt att ligga och flasha hud framför okänt folk, ävenom det "bara" är magen :s Hur det ska kännas att fläka upp hela härligheten om ett par månader vill jag inte ens tänka på. Får se fram emot lustgasen kanske :p Nu är jag sugen på en äggmacka eller två, och ett glas oboy. Kanske skulle ta en sväng hem till mamman när jag är klar här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0