Inköp

Idag kom jag inte bara hem med en hund från mina föräldrar, utan jag blev även lite bebiskläder rikare. Varken mamma eller Mia kunde hålla sig ifrån barnavdelningen och väl där så fanns det tydligen för mycket som var så himla gulligt så de fick skynda sig till kassan innan det råkade följa med fler plagg. Pappa var nöjd och glad och stannade hemma. Stackarn får annars dra mamma ifrån barnkläderna när de är ute, haha.
Det var himla söta saker faktiskt, det är så jäkla litet att man knappt förstår det :s


En jacka i såntdär supermjukt material och fleecebyxor till, två mössor (som hjärtat uppskattade, haha), en sparkdräkt i velour, en Barbapappa-body med matchande byxor, och två par byxor.

Det roliga är att mössorna ser så himla små ut att man undrar hur fasen de ska passa, men om man inte får en jättebebis så tror jag att de kommer vara för stora. Men så attans söta ♥

Det var inbrott i hjärtats affär natten till fredag och sen dess har jag fått sova hemma själv. De klippte sönder dörren så de fick byta ut låset och det är nu allt som håller affären stängd. Hjärtat vill inte riskera att de kommer tillbaka och tömmer den, så han tillsammans med lillebroren har spenderat de senaste nätterna där. Det är jävligt ensamt måste jag säga. Speciellt nu när det är ramadan och allt, för då kan jag inte mysa med honom som vanligt, och på kvällarna när jag behöver stilla mitt abstinens, så är han inte här! :( Fast han kommer nog förbi om några timmar. Hoppas jag :p Jag behöver kramas lite.

Nu ska jag trycka i mig ett par wiengummi och dricka lite (alkoholfri) cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0