Inventering

Gick igenom juniors kläder för en liten stund sen, och hittade ju en supersöt mössa h*n kan ha! Den hade jag helt glömt bort. Liten, fluffig vit sak med öron, haha. Om jag får tag i en billig tröja av nåt slag så har jag nog i alla fall de första veckorna täckta (eller veckan), förutom stumpor men det är inte på liv och död. Så ni släktingar som läser och planerar, köp en större storlek än nyfödd :p Fast, är det redan handlat till nyfödd så är det okej, jag tror det behövs mer. Det är svårt att veta.. jag sitter och funderar på hur fasen man klär vinterbebisar.. jag tror jag får pilla ut åkpåsen från vagnen för annars blir det för trångt. Och så får h*n ligga med overall och mjukisset under, typ. Det kan väl inte bli för kallt? Det är väl vad man har på sig själv? Leggings/strumpbyxor under jeansen, en tjocktröja under jackan. Och bebisen är väl inte lika tålig heller..

Inatt drömde jag om junior första gången. Första gången som jag kommer ihåg i alla fall. H*n var så liten och söt och mysig och ingen fick röra honom/henne. Hihi, så snäll jag är. Men känner jag mig själv rätt kommer jag ha jäkligt svårt för att släppa ifrån mig bebisen när den väl är ute. Måste dock komma ihåg att mitt älskade hjärta behöver lite kärlek från mig också, likaså min fruktansvärt kelsjuka hund. När jag och hjärtat ligger och myser på morgonen så känner man hur något riktigt trycker sig ner mellan oss på täcket. Det finns en Milton som minsann också ska ligga nära, sådeså!

Nu ska jag kika på en film hade jag tänkt, och vila lilla ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0