Jag är FÖR kär

Det är lite läskigt faktiskt.. ovant. Jag är van vid att det har klingat av vid denna tiden, eller för länge sen. Att man är ihop bara för att det är bekvämt, eller man är för feg för att göra slut eller man tycker synd om den andra. Idag är det helt annorlunda. Varje dag tänker jag minst en gång att jag älskar ihjäl denna människa. Han är lika barnslig som mig och får mig att gapskratta på mindre än en sekund med sina fånigheter, han köper körsbär till mig för att få mig på bättre humör, för han vet att jag älskar dom. Han står ut med Miltons hår Ö v e r a l l t, trots att han hatar hår mer än något annat. Speciellt hundhår. Ändå får min lilla pärla ligga i sängen och sova och håra ner.
Kärleken tar liksom inte slut. Och just när jag lyckats få plats med all kärlek i hjärtat, gör han något som gör att det svämmar över igen och jag vet inte vart jag ska ta vägen :o

Annars, för att komma ner lite på jorden igen, så har jag inte mått så bra idag. Eller under en del av dagen. Jag klarar alltså inte av när solen steker på mig och jag inte kan göra nåt för att svalka mig. Jag blir yr, illamående, svimfärdig.. känner en panik börja växa inom mig. Satt innan på en bänk i brist på ordentliga stolar, och herre jävla vad ont det gjorde i ryggen och svanskotan. Det var helt sjukt. Fick lägga mig på golvet för att inte tuppa av, eller för att få det sluta snurra, men tror ni jag kom upp utan bekymmer sen? Nejdå, varenda liten rörelse högg som fasen i ryggen och jag ville bara gråta. Är fan helt handikappad. Men junior bökar rundor och verkar må bra i alla fall. Igårkväll låg jag och surfade med datorn på magen när datorn helt plötsligt hoppar till utan att jag gjort nåt. Ungefär som när man hickar till eller så. Kände inte så mycket av det, där är väl fortfarande gott om plats. Men kanske tyckte h*n att datorn värmde för mycket och ville flytta på den :p

Nu ligger jag i sängen och ögonen går återigen i kors. Sover galet dåligt om nätterna för att jag vaknar varje gång jag vänder på mig då ryggen gör så ont,  och jag vänder mig ofta :p Aja, jag ska inte klaga. Har jag otur blir det betydligt värre så det är bara till att bita ihop.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0