Jäkla foglossning

Efter jag varit nere och slängt i första maskinerna tvätt, varit uppe och hämtat ena tvättpåsen och gått ner med den, så la jag mig i sängen lite. När jag sedan skulle upp igen kunde jag knappt röra mig, jag kunde inte sätta mig upp så jag fick liksom kasa ur sängen. Att komma från halvliggande position till stående, var inte det lättaste! Det skar i ryggslutet och smärtan var så intensiv att mina ben nästan vek sig. Det är helt galet, det gör så jävla ont! Ända sedan min nattstädning, har det gjort ont i ryggen. När det väl börjar lugna sig, då var det dags för tvätt. Får se hur länge det ska göra ont denna gången :o Fick kasta på mig ett foglossningsbälte som jag köpte, för att de om det gjorde nån nytta denna gången, och det tog väl bort 20% av smärtan och gav mig lite extra rörligthet så det är bättre än innan. Nu vågar jag dock inte ta av det av rädsla för att allt ska "lossna" och gå tillbaka och göra dubbelt så ont :s

För övrigt så når junior numera min blåsa när h*n sparkar. Sparkarna gör fortfarande inte ont så ännu finns det väl plats där inne. Det känns lagom läskigt när blåsan får sig en spark, för det känns som att man i exakt det ögonblicket ska kissa på sig, sen är det över. Igår hade jag nyss varit på toa och så fick den sig en kick och jag tänkte "Vad fan är det Nu? Jag har ju nyss varit på toa" men sen kom jag på att det nog var en liten krabat som inte kunde ligga still, i fel ställning. Och idag är det mindre än 80 dagar kvar till Bf. 10 veckor kvar på fredag. Tiden går återigen lite för fort.. :s

Det irriterar mig så hemskt.. jag städade min garderob så att nästan alla kläder hängde istället för att ligga i världens berg. När jag nu öppnar garderobsdörren så ser det fan lika jävligt ut ändå! Och kläderna hänger fortfarande :s Fast.. det finns en låda med juniors kläder och en liten påse med skor.. det tar väl sin lilla plats också.

Aja.. sitter och väntar på att sista maskinen tvätt ska bli klar så jag kan hänga det på tork också. Det hade varit en dröm att ha tvättmaskin i lägenheten :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0