Pojke eller flicka?

När jag kom hem innan idag så somnade jag direkt. När hjärtat hade duschat klart så väckte han mig och jag bara "men.. du skulle ju duscha", fattade absolut ingenting. Stannade sen hemma och sov ett par goda timmar, äggmackorna hemma hos mamma gjorde susen :) Jag har ätit men är fortfarande hungrig, och jag är så galet sugen på friterad banan!! Trött är jag också, det blir verkligen kaos när man inte sover och äter ordentligt :o Mamma kan verkligen inte hålla sig borta från barnavdelningen när hon är och handlar. Mia skvallrade om att hon varit och handlat till bebisen igen, är lite nyfiken på vad det är denna gången :o Och.. Tror ni det blir en pojke eller flicka? Eller har jag redan försagt mig? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0