Sleepless in Malmö

Igårkväll tog jag mig en powernap mellan 18-22.. Vid 02 kände jag mig tillräckligt trött igen och gick och la mig..03.30 gick jag upp och åt och ungefär vid 06.30 somnade jag. Fatta hur galet irriterande det är att vara trött men inte kunna somna. Fasen alltså. Så fort junior tyckte jag låg lite fel så började h*n böka och ha sig, så jag fick ligga helt obekvämt och försöka somna. Vilka problem alltså. Idag blev det tre par nya skor inköpta för min del. Såhär lagom till sommarslutet så blev det sandaler alltihop. Men det är väl sandalväder i alla fall en månad till, mina fötter orkar inte vara instängda. Sen har jag ju nya skor till nästa sommar :p Har fortfarande inte fått min körersättning från jobb. Efter att jag frågade vart den blev av så säger dom att den inte stämmer. Är inte det något man säger till om i tid i så fall? Och vad fan vet dom, utan bil och körkort? Varenda meter jag kört med bilen i jobb har jag skrivit ner, och får jag inte mina pengar så ska de fan få sig, oseriöst jävla företag med flera hundra tusen i skuld hos KFM. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0