Slut

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, men jag har åkt på en förkylning. Och en förkylning blir ännu jobbigare med 1-2 liter extra blod och ett hjärta som redan jobbar på högvarv. Åkte till Ikea med kära familjen, och det var måttligt jobbigt att gå, måste jag säga. Till och med mamma som jag i normala fall tycker går långsamt, sprang nästan ifrån mig. Magen spände och blev stenhård och det var inte så mysigt :s
Nu sitter jag här i soffan hos mamma och pappa med en hund i knäet. Han är tokigt sällskapssjuk och ligger och suttar på sin råtta. Jäkla gulleplutt ♥

Tänkte att jag kanske skulle ta och följa med hem till mormors lägenhet en dag och hämta hem min gamla säng, så jag vet om den får plats eller inte. Fast det känns samtidigt lite onödigt att smälla upp en säng redan nu, som kommer stå och ta onödig plats i ett par månader...

Nu ska jag koncentrera mig på att andas lite :o

Kommentarer
Postat av: Melinda

Där är väl inga saker i hennes lägenhet? :P

2010-08-18 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0