Älskade lille plutt


Här ville Elias ligga hela kvällen igår. Han bökade och stökade men somnade nästan direkt när han lagts i position, haha. Efter ett tag lade vi över honom i min gamla sulky, som går att fälla till liggläge, och där låg han någon timme innan han blev ledsen igen. Söta lilla hjärta ♥

Igår tog jag och syster en sväng till Mobilia, i god tid innan Idol. Förra veckan åkte vi till Coop, "i god tid" men vi lyckades ändå nästan komma för sent till Idol. Hur fan vi bär oss åt, vet jag inte. I alla fall, så hade jag fått ett sms från Kappahl att det var 20% på valfri vara till och med idag, så det blev en liten julklapp till pärlan, så nu har han två stycken, plus de bodies jag köpte från Lindex.
Hittade en julklapp till mitt hjärta igår också, behöver en liten önskelista från storasyster med familj, och lite mer att välja på till lillasyster.

Igår var jag så tokigt sugen på choklad - och är fortfarande. Jag bestämde mig dock för att inte köpa något utan slå till stort genom att ändra mitt onyttighetsintag, till nyttigt. Det blev cashewnötter istället, i liten mängd då de är så jävla dyra, och ingen läsk. Det är kämpigt men hur fan ska jag lyckas bli av med alla extra kilon om jag stoppar i käften hela tiden? Behöver köpa hem lite frukt också så att jag kan äta nåt mellan måltiderna också, så man inte äter för mycket.
Aja, vi får se hur det går. Batteriet i vågen har lagt av också, så jag kan inte sätta upp min startvikt än men det kan väl vänta..

Mindre än två veckor kvar till julafton och jag har noll julkänsla :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0