En riktig pärla

Idag är det julafton och jag springer runt här hemma - lika ivrig som ett litet barn, haha. Det är Elias första jul men de enda minnen han lär ha från dagen, är bilderna som tas. Inatt var han återigen himla snäll med sitt ätande. Han åt vid 02 och då var jag vaken. Att jag ska lägga mig före det målet går liksom inte, det är för tidigt och jag kommer inte till ro. Nästa mattillfälle var 05 och sen sov han ända till 09.30. Det är helt okej med sömntimmar för min del :) Nu är vi båda två vakna och han ligger här och fyrar av rosa, tandlösa leenden mot mig och är sötast i hela världen! Det verkar som att han försöker skratta för emellanåt åker det ut ett litet läte ihop med leendet. Sötunge! Nu måste jag dock kasta mig in i duschen om vi ska hinna komma iväg idag. Det blir julfirande i Bara hos storasyster, och storebroren är också med i år! Första gången på.. Ja, jag skojar inte om jag säger 15 år. Om inte mer. Nä, duschen var det ja.. God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0