Kvällsbad

Nu har Elias blivit badad, bytt på och matad, och nu sover han på min mage. Köpte Borago-salva till hans mjölkskorv, som nu är i hårbottnen på honom. I början var det inte så mycket så man kunde pilla av det, men nu ser det ut att gå att få bort. Smörjde på lite Salyvase nu så får se hur det går sen. Den här avvänjningen är fan ett pain in the ass. Jag är så sugen på Marabous frukt och mandel, på vit choklad med krisp i, på chips, McD och Cola. Ja, jag är hungrig men även sugen på allt skit. Är det förresten ofta man ger bort en sak, som man sen vill ta tillbaka? Verkligheten fungerar inte på det sättet. Jag måste köpa nytt skärmskydd till mobilen, detta börjar lossna överallt nu :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0