Magproblem?

Min käre lille prins har en bökig mage. För snart två veckor sen köpte jag Minifom, det skulle tydligen göra det lättare att få ut bubblorna i magen. Någon förändring har jag dock inte märkt. Man hör hur det knorrar i hans lille mage, trots att man tar upp och rapar honom med jämna mellanrum. Han kräker enorma mängder och det känns som att det är därför han vaknar varannan/var tredje timme, och vill äta. Det är alltså jättemängder som kommer ur honom så jag undrar hur mycket som stannar kvar egentligen. Nu är han dessutom större och vill såklart ha mer mat. Nu i eftermiddags åt han enormt mycket innan han till slut somnade, mätt och lycklig.
I alla fall.. om jag har en superkänslig mage, mamma har problem med sin, Mias magproblem som liten ska vi inte snacka om.. det är ju inte helt omöjligt att lilleman har en liten känslig mage, och då kan ju kanske ersättningen ställa till med problem. Ska prova byta ut ersättningen mot en annan så får vi se om det blir någon skillnad. Mitt hjärta går ju sönder lite när han är sådär missnöjd och har ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0