Måndag och inte långt kvar

Idag är det måndag. Igårkväll så somnade Elias vid 21, vaknade till och slängde ur sig världens spya, och sov sen ända till 01.30. Det är rätt lång tid för den lille rackaren. Jag satt hela tiden och väntade på att han skulle vakna vid midnatt, men icke. Hade jag gått och lagt mig då vid 21 så hade jag fått flera timmars sammanhängande sömn, för efter det så vaknade han ungefär varannan timme. Kändes det som i alla fall. Jag är så jäkla trött när han vaknar så jag minns inte vad klockan är, fast jag tittar på den hundra gånger.
Nu ligger han på soffan och sover, och ser så himla mysig ut. Jag verkar vara den enda i världen vars bebis sover hela tiden. Han var i och för sig vaken en stund vid blöjbytet innan, låg och kuckilurade och gjorde små söta läten. Men vad vet jag, det är väl normalt?

Beverly Hills 90210 går på Tv4+ num snacka om nostalgi alltså. Det är så mycket intriger och drama i den serien att det nästan går att jämföra med Glamour, haha. Fast den är bra ändå, så nu har jag funnit mig en ny serie på nätet som jag kan fördriva dagarna med :p

Snart är det julafton! Jag längtar återigen lika mycket som ett litet barn. Jag har redan snokat hemma hos mamma och där fanns en hel del julklappar till Elias. Tur att han är för liten denna julen för att kunna förstå och vilja öppna klapparna själv, då har jag lite mer att göra, haha.

Nä, nu ska jag dricka mitt te och sätta igång ett avsnitt Greys Anatomy.
Ha det gott!


Dessa små fossingar vill man bara äta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0