Missnöjd bebis

Min lilla stjärna har varit lite olycklig hela dagen. En massa gnäll och ledset skrikande, han blir bara 90% nöjd när han får ligga på min mage, vilket han annars verkar föredra mer än något annat. Jag tror att det är lite bubblor i magen som spökar igen, och att han blir trött. Det gör mig dock inte så mycket, idag var schemat alldeles tomt och disken blev diskad imorse när det vart folk här hemma. Nu har han dock ätit och håller på att slumra med flaskan i munnen, men jag ska försöka klämma ur honom en rap innan han slocknar helt.

Imorgon ska jag ge mig iväg till Entré med lillasyster och försöka fynda på rean. Att fynda något till mig själv är uteslutet. Allting sitter bara illa, och går min plan som jag vill, så kan jag ändå inte använda kläderna om några månader då allt kommer vara för stort. Men till Elias, det är en annan femma! Hoho, det är så roligt att köpa bebiskläder, de är så himla fina.
Får hoppas på att han är lika snäll inatt, så jag inte ser ut som ett spöke imorgon :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0