Mysbebis

Inatt vid 04 fick jag pilla upp Elias på min mage. Då låg han och gnällde och bökade och verkade vilja ha flaskan. Eftersom jag själv såg dubbelt, med grus i ögonen, och för att han åt för en timme sen så tänkte jag inte gå upp och fixa mat. Det tog någon minut innan han kom till ro, men sen sov vi gott fram till 06. Då hade han kört upp sitt huvud i min halsgrop igen och liksom tryckt fast mitt huvud i en galet obekväm position, så jag hade lite ont i nacken. När jag lade ner honom vaknade han och blev kinkig och denna gången lugnade han sig inte, så det fick bli en omgång mat. Vid nåt annat klockslag vaknade han igen och åkte upp på min mage, så där har han i princip sovit hela natten. Mysigt men lite svettigt. Nu ligger han bredvid mig och sover på mage, det verkar vara den enda godkända sovställning för tillfället.

Det snöar även ute, vilket gör mig glad. Jag har två paket att hämta ut idag, jag tror imorgon är sista dagen innan de skickas tillbaka. Vi kör runt med en jävla skåpbil eftersom hjärtat är så förbannat lat och inte kan/vill/orkar fixa bilen han köpte. Jag trivdes verkligen med den. Utifrån sett ser den jätteliten ut men när du öppnar bagageluckan är där enormt med plats! Vagnen och Miltons bur får plats utan problem. I Passaten blev det bara osäkert då liggdelen fick vara över allting, så att man hade fått den i skallen vid en tvärbroms.
I alla fall.. eftersom hjärtats minsta bror sover här nu förtiden, och han hjälper hjärtat i affären så finns det liksom inte plats för mig och en bilstol också. Jäkla massa onödigt körande.

Efter att jag hade letat igenom alla mina 500 väskor i jakt på min handkräm, så hittade jag den äntligen. Hemp Hand Protector från The Body Shop - den enda som verkligen hjälper mot mina galet torra händer. De är alldeles rödflammiga, spruckna och svider som fasen, men med den på så blir de så himla mjuka. Synd bara att den luktar som fan i helvete, man får nästan hålla andan när man har smörjt på den :s




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

haha ja och då ska vi minsann berätta för dem små pojkarna hur dem varit. =P

2010-12-16 @ 20:52:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: kornelia

Samma här :) Det är kul och veta vilka det är som läser om ens liv. Man är allt för dålig på att kommentera själv! Ja visst, mammadagarna bara försvinner och de små liven bara växer och växer. VIPS så ska man tillbaka till jobb igen :/ Hoppas ni haft en bra dag.

2010-12-16 @ 22:00:41
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0