Mysunge

De senaste dagarna har Elias blivit klängigare. Egentligen är det fel ord.. mer närhetskrävande kanske? Häromkvällen fick han ligga på min mage tills han somnade och sov ordentligt, sen fick jag rulla av honom och lägga honom på sin plats och klappa honom lite på rumpan för att han skulle somna om igen. En morgon fick jag plocka upp honom på magen igen och så sov vi i två timmar. Igår hos mamma så sov vi båda i soffan, Elias på min mage. Här hemma blir han trött och skrikig men vill inte somna själv. Jag lägger upp honom på magen/bröstet och han somnar inom någon minut. Nu somnade han nyss på min mage efter att ha legat och skrikigt längre, han somnade och jag behövde gå på toa, jag lade ifrån mig honom och han vaknde och nu ligger han och gnäller och jag måste Fortfarande gå på toa! Han vill inte ligga själv, innan somnade han själv utan problem. Nappen tar han och spottar ut hela tiden. Kvinnan på neo sa att om det är så att han verkligen söker efter nappen, tar den och spottar ut den hela tiden, så kan det vara för att han har ont i magen.
Idag ska vi prova med Babysemp Lemolac i alla fall, och se om hans kräkningar blir mindre och om han slutar kinka sådant och om hans mage lugnar ner sig.

SMörjde på lite mer Salyvase för hans mjölkskorv som nästan försvann i pannan, men som nu dök upp i hårbottnen istället, men han ligger och vrider sig hela tiden så det torkas av :s

Nä, nu somnar han verkligen inte utan blev skitförbannad istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0