Och så ler vi

Elias har legat och smilat ett tag nu, lite sådär för sig själv. Emellanåt beror det säkert på gaser, men han är söt för det. Igårkväll var vi i sängen och så lekte jag lite med honom, och han fyrar av ett stort, tandlöst rosa leende mot mig. AH! Jag smälte, han är så jävla söt! Denna gången låg han inte och log för sig själv, han log åt mig för att jag fick honom att le. Idag skulle jag se om jag fick fler leenden, så att han inte bara var extremt gasig igår, haha, och det gick. Smilet igår var större, men nu går det framåt.



Hela dagen igår och halva idag så har jag varit helt orolig för att han inte bajsat något. Natten till igår var sista bajsblöjan, och då var det en himla massa. Det verkade som att det var det sista av den gamla ersättningen, att den nu var ute ur kroppen. Sen har det inte kommit mer och jag har varit helt nervös för förstoppning och grejer. Mailade bvc-tanten (hon är himla bra, och snäll som står ut med alla mina mail!) men har inte fått svar än. För ungefär en timme sen släpper han en fis som verkligen låter som en smällare. Jag tänkte att om det inte följde med något ut, så har vi problem. Jag kikade och blöjan var smockfull. Tack och lov :o Nu ligger han och luftar sig och kissar i frihet och riktigt njuter.
Själv ska jag kolla på  lite Greys Anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0