Somnat

Det tog sin lilla tid, men till slut somnade Elias. Först somnade han på aktivitetsmattan, men det var nog inte tillräckligt bekvämt, så han fick komma upp i soffan. Efter en massa skrik, och försök att lägga honom i olika positioner, så lade jag upp honom på min mage. Det tog en minut innan han sov, och han gör så än. Jag har blivit hungrig och vill lägga in kyckling i ugnen, och jag är törstig. Lilleman är dock trött och måste sova, och han lär vakna så fort jag lägger honom ifrån mig.




Här är en del av julklapparna. Handdukarna och påslakandet ska tvättas imorgon innan användning, så de kunde jag inte fota.

Hm.. ska göra ett försök till att lägga ifrån mig Elias och i alla fall sätta igång ugnen. Tvätta lite kräkkläder också, om jag har tur :o

Oh, på två veckor eller sådär, har jag gått ner 2,5kg. Helt perfekt, jag har knappt motionerat alls, men har å andra sidan lagt av med alla onyttigheter varje dag. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0