Söndag - återigen

Tiden flyger fram trots att jag inte gör så mycket vettigt om dagarna. Nu är det snart 1½ vecka till julafton och de enda julklappar jag fått köpt, är till Elias, snacka om ego haha :p Nä, men jag tänkte ge mig ut imorgon, förhoppningsvis är det inte packat med folk då. Jag kanske till och med kan lämna Elias hos mamma under tiden, hon är tokigt förtjust i honom :)

Igår sa både hjärtat och hans lillebror att Elias är jättelik mig. Jag tittar och tittar men kan inte se nån likhet alls. Men så är det kanske, man blir kanske lite "hemmablind".

Idag är jag inne på tredje dagen utan onyttigheter och det är lite jobbigt. Men såklart, om jag hela tiden ska hålla på att tänka på att jag inte ska äta skit, så blir det ju jobbigare. Får se hur länge jag orkar vara stark. Tur att man är envis också :p

Nu ska jag stoppa i lite mat i Elias, och sedan två ägg i mig själv :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0