Trötter

Idag vaknade jag 09, vilket är ovanligt tidigt. Elias brukar hålla mig vaken lite på morgonen men för att jag inte ska gå under av sömnbrist så sover jag när han sover och vid de tillfällen då jag är riktigt trött så sover jag fram till 12. Idag ville han dock äta vid 09 och då hade han legat och sovit på min mage i 1,5 timme. Han fick mat och sen uppstod en läskig lukt. Jäklar vad han hade bajsat alltså, det var helt sjukt. Jag tror det är dags att byta blöjstorlek igen. Storlek 1 är för 2-5kg tror jag, och jag chansar på att han väger runt 4kg nu. Nästa storlek är från 3 eller 4kg så de borde klara större mängder. Jag ligger och gottar mig i sängen just nu under vårt enorma täcke. Jag önskar att vi hade två dubbeltäcke, haha. Det är bara ett jävla meck att få på påslakanet.. Hur jag än gör, verkar täcket vara för stort och trillar ut och ligger som en klump på ena sidan. Vansinnigt irriterande. Men oj så mysigt det är. Min lilla pärla ligger och sover bredvid mig och ser så gosig ut att jag bara vill äta upp honom! Jag har fortfarande inget batteri till vågen vilket snart gör mig tokig. Jag vill ha en "startvikt" även om jag vet på ett ungefär vad jag vägde/väger. Jag går på crosstrainern lite grann varje dag, och det märks hur otränad man är. Går omkring och är helt stel om dagarna. Får bli lite halv-oseriös träning tills Elias blivit något större så jag kan lämna honom för någon timme på gymmet. Nä, jag får nog ta och sluta ögonen en liten stund till, jag börjar få huvudvärk :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0