Home alone

Idag vart det första utbildningsdagen, och det var rätt okej. Det verkar inte vara lika hemskt som jag trodde. Däremot är det lite störigt att man mitt på dagen skulle behöva jaga folk i sin omgivning så att man kunde boka in möten inför helgen. Men.. om jag säljer 2 produkter får jag en gps, säljer jag 3 så får jag en laptop, och säljer jag fler får jag en sådan produkt som vi säljer.
Alltså.. jag ska inte propagera för något här, men den där maskinen har ta mig fan ALLT! Den gör allt verkligen, så varenda liten städgrej du har hemma i skåpet, kan du ta och kasta. Plus att efter städningen blir du verkligen av med dammet, till skillnad från andra där dammsugaren blåser ut nästan allt igen. Alltså.. demonstrationen av kvalsterna och deras avförig, och dammsugningen av soffan. ÖRK! Fy fan säger jag bara. Jag vill själv investera i den där grejen, alltså :o

Ikväll åkte mitt hjärta långt åt helvete med sin kompis, för att köpa en bil till kompisen. Jag är hemma själv då jag ska vara på jobbet 10 imorgon, och det inte är säkert att de hinner hem i tid. Plus att jag måste få min skönhetssömn, haha. Men jag saknar mitt lilla hjärta.. ♥

Vart iväg och köpte presenter till "lille" Måns idag, hoppas han blir glad för dom. Jag var alltså 16 när han föddes, det är helt galet sjukt vad tiden går fort!! Och han är så gräsligt lik sin storebror att det är skrämmande, trots att dom bara delar samma mamma :o Där ser man vad naturen kan göra.

I alla fall.. ska fortsätta mysa med Milton nu, och ha lite "egen-tid". Det är trevligt, men jag känner mig fan halv utan den där andra håriga saken som brukar vara här. Hihi. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0