Jag har trampat upp stigar där gränserna går

Imorgon är det första utbildningsdagen. Får se hur det går, om produkten håller vad den lovar. Känns konstigt i magen, men vad ska man göra?

Idag har det återigen visat sig att världen är full av idioter. Det är så många underbegåvade personer där ute, som hade gjort sig bäst i en gruva nånstans långt borta från civilisationen. De bara förstör och förstör och gör det dessutom på ren jävelskap. Ungefär som att "Jag har inget bättre för mig, varför ska jag inte roa mig med att förstöra för den och den?" Och de stackars personerna som blir utsatta kan inte göra ett skit, då skadan redan är skedd. Vad fan är det? Äckliga jävlar som inte ens borde få kalla sig människor.

Idag vart jag och köpte ett hundshampo som jag tänkte skulle vara bra att ha, som hjälper till med fällning och sådär. Badade Milton nu ikväll, och tänker att "vafan, det skummar ju inte.." och så visar det sig att det är ett balsam, för jajemän! Även hundar behöver balsam. Argh! Så Milton blev väl bara halvren, om ens det. Däremot luktar han förbannat gott, så jag ska väl inte bara klaga :)

"Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämna' mig nu" Lars Winnerbäck är väl den enda som kan göra bra musik på svenska..

Det är många minnen som slår emot en, på senare tid tycker jag. Jag är glad att jag haft kameran med mig genom åren, så att bilderna kan hjälpa till att hålla minnena vid liv. De roligaste minnena är från Slagt sommaren -05, tror jag det var.. de hade som vanligt ett "sommartema" och den sommaren var det City Rewind med en jääävla massa hits från 80- och 90talen, och det var helt galet underbart. Det var i början av min och Sissels vänskap, haha. Vi dansade nonstop från midnatt till stängning. Snacka om att man var slut i kroppen dagen efter. Såå  jävla svettigt. Det droppade från taket, så mycket kondens det blev inne på dansgolvet.
Resan till Turkiet hösten -07 borde man ju inte nämna egentligen, men fan. Roligare har jag aldrig haft det. Det var gratis sprit, utgång var och varannan kväll, fylla mitt på dagen, en bartender som slickade hela min arm inför en tequila shot och salt som flög över hela bordet, pistoler, fyllemat, sjuuuka fyllor (från min del iaf) och en massa annat. Om man kunde leva om lite, så hade jag velat göra den resan igen.

               


Fast utan det som har hänt, så hade jag aldrig träffat mitt hjärta så man ska egentligen inte längta tillbaka. Bara se framåt :) Men jag och Sissel äger, vad fan ska man göra åt saken? :p

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den resan var sjukt kul! Hade också velat göra om den om jag kunnat! Gratis sprit är ett vinnande koncept samt roliga människor =) Kram Ida

2010-02-24 @ 14:32:34
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0