Nollor

Haha, jag har verkligen inte mycket tillgång till internet här, så jag tänker tyvärr bara svara på en kommentar jag fick från förra inlägget. Denna mogna person kallar sig för "Andrea har inget vettigt att säga" och skriver i kommentaren "Fy fan vad du har blivit hjärntvättad" och mailen är så pass mogen att den lyder som följer: [email protected].
Alltså.. vem du än är, är du i alla fall förbannat patetisk och pinsam, rent ut sagt. Jag säger åtminstonde vad jag tycker och tänker, och är INTE anonym med det, och framförallt är jag inte hjärntvättad.
Jag har i nästan en månad befunnit mig i ett arabland, bland muslimer och deras traditioner och grejer, och jag lär mig nya saker varje dag. Det är inte allt jag gillar, men så är det alltid. Vad jag vet så blir man inte hjärntvättad bara för att man är utomlands. Och hjärntvättad har jag heller inte blivit av min pojkvän, om du din nolla nu tror det.
Det är synd bara att du som sagt är en sådan ynkrygg att du inte kan skriva vem du är, det hade varit intressant att föra en diskussion med dig. Men det går väl inte, för du verkar vara rätt outbildad också, haha.

Förutom den kommentaren, så har min dag varit bra. Vi åkte till Freemarket, stora områden som fungerar precis som taxfree-shopar. Denna gången besökte vi dock inte standard-tax freen med parfym, cigg och godis, utan det var massor med bilar! Jag hittade den grymmaste Mustangen nånsin, med Rush-styling och allt. Fasen vad den var skön för ögonen. Hjärtat hade blivit tillsagd om en Mercedes-nånting, som tydligen skulle vara nåt speciellt. Vi kommer till Mercan, jag ser bara något svart, som är sänkt och har söta fälgar. Jag tar ett steg till och ser den grymmaste bilen nånsin! Den var så jävla breddad baktill att den aldrig fått plats i en vanlig p-ruta, och ett bakdäck var lika brett som de två fram, tillsammans. Om inte mer. Den var verkligen något extra! Tyvärr försökte folket lura oss på priset, så vi gick igen. Men snacka om billigt! Synd att de inte hade Mustang V8:or, då hade jag åkt dit och köpt bil när jag sparat ihop pengar :p

Imorgon åker vi till Syrien, igen. Det blir ännu en dag ur mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka. Stan var så hemskt äcklig och smutsig och fattig, att det knappt är sant! Man ska vara glad om man hittar en toalett med toalettstol, istället för en med ett hål i golvet. Fan alltså, det kändes som att jag fick en sjukdom med mig hem.
I alla fall, så flyger vi hem därifrån, så att vi kan sista minuten-handla jättebilligt! :)

Ha det bra allihopa, förutom lilla Nollan! ;)
Pusshaj

Ps. Nej, det är inget Stockholmssyndrom. Ds.

Kommentarer
Postat av: Wicki

Jadu Andrea,hål i golvet har man fått använda många ggr, verkligen nice fast jobbigt att stå upp.kram på dig

Psst! jag är lite avis på dig som varit i ett så exotiskt land

2010-02-01 @ 20:28:04
Postat av: Dags för debatt!

Jag hoppas att du nån gång tar dig tid att läsa igenom mitt inlägg, samt besvara det! Vore väldigt intressant att läsa ditt svar =)

2010-02-02 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0