Ursäkta min frånvaro, men..

.. jag har så JÄVLA mycket att göra så det knappt är sant! Dubbelt upp liksom, och rätt så ont om tid.

I lördags var det tvätt- och städdag. Den planen gick käpprätt åt skogen då jag vaknade vid tolv och hade världens mest sjuka huvudvärk. Fast jag tror att den huvudvärken faller under kategorin migrän. Jag kunde inte ha ögonen öppna då minsta rörelse åt något håll, orsakade känslan av att huvudet skulle sprängas. Jag hade stora svårigheter att gå upp ur sängen, då minsta rörelse fick samma känsla att komma till ytan. Jag grät till och med, så jävla ont det gjorde. Kan ni tänka er då? :o

Egentligen borde jag ju inte sitta här och snacka om min huvudvärk, utan jag borde plugga!

Oh, vi var på bio i Lund igår och tittade på "Farsan", den var rätt rolig. "Jag leskar henne också", haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0