Writers block

I lördags vart vi på Elyssé och åt gott. Fast fondue är något som alla i sällskapet måste äta tillsammans, annars blir den stackars fondue-skaran alldeles stressad, haha. Det var som sagt gott i alla fall. Efter ett par turer fram och tillbaka till centralen, och en sväng inom hjärtats föräldrar för att hälsa på hans pappa och syster som varit i Egypten en månad, begav vi oss till bion. Det blev Avatar i 3D. För det första, det var JÄVLIGT roligt att titta på 3D, verkligen. Snacka om att kunna leva sig in i filmen. Dock vart det väääldigt jobbigt för mina ögon att sitta med brillorna på i 2½ timme. För det andra är nog Avatar den bästa filmen jag har sett på länge!! När jag vaknade upp dagen efter, så var den det första jag tänkte på, haha :p Den var så fin, jag vill också bo så som dom gör! Hihi.

Just det! Jag vart på arbetsintervju i torsdags, och fick idag reda på att jag fick jobbet. Jag börjar på onsdag, med en tre-dagars utbildning. Eftersom det är försäljning det handlar om, så vrider det sig i magen på mig konstant. Vilket det även gjorde när jag sökte jobbet. "Varför söker du då jobbet om du inte vill syssla med det?" kanske ni undrar då, men är det så att man verkligen behöver pengar så har man inte mycket att välja på. Desperate times calls for desperate measures.

Sitter och pluggar för fullt här, ska försöka hinna göra färdigt pågående projekt idag eller imorgon, och sen sätta igång med hemtentan som publicerades idag. Parallellt med detta ska jag göra ett MI-arbete också. Vem som ska få falla offer för det, återstår att se :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0