Stress, som vanligt

Jag förstår mig inte på hur jag alltid får mig själv att stressa så himla mycket.. Hjärtat sa igår till mig "Andrea, du är på semester! Ska du verkligen tänka på allt det NU, och förstöra för dig själv? Slappna av". Jotack, för det är ju så himla lätt..
Men kanske lugnar det sig lite om jag skriver ner en punktlista på vad det är jag behöver göra, så behöver jag inte vara orolig över att jag ska glömma något..

Praktiken börjar på måndag, kom jag på mitt i allt. Fast handledaren verkar trevlig och jag har hennes nummer, så jag får ringa och säga att jag kommer lite senare. Tror inte att det ska vara några problem. Hoppas bara på att det är ett roligt ställe.
Kollade runt på arbetsförmedlingens hemsida igår och det fanns ett par annonser om anställningsbehov som hade passat mig bra.. frågan är om man har en chans, när det är en termin kvar, och jag inte har gått klart den andra 11veckors praktiken..
Men skit i det nu, INGET STRESS!!
Dags för frulle nu!
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0