Aktivitet

Jag är helt slut. Fattar inte vad som har hänt idag. Så jäkla jobbigt. Sitter med en stor golvfläkt som blåser på mig, och ÄNDÅ svettas jag. Tur jag har min trogna vattenflaska..

Junior bökar och står i. Om jag inte inbillar mig, vilket jag vill intala mig själv att jag gör. Men eftersom alla dessa rörelser inte fanns innan, så kan det ju inte bara vara inbillning. Eller..? Tycker det är lite lustigt att känna i alla fall. Om det nu är sparkar, så är de än sålänge milda. Men när jag vilar armen eller handen på magen så ser jag ibland hur det rör sig. Kan det vara jag som har så mycket fett att det syns så lite, om sparken är så kraftig att magen faktiskt rör sig? :o

Igår fick jag en paketavi på posten. Jag har absolut inget minne av att jag köpt något den senaste tiden! Speciellt inte som skulle skickas till min lägenhetsadress. Det är mycket skumt, men mycket spännande. Och bara för detta är det säkert en skittråkig grej som jag köpt för jättelängesen och glömt bort, som äntligen tittat fram fast jag gått och tänkt "Vad skönt att det inte kom fram, vad fan tänkte jag på?". Hihi. Fast jag hoppas det är nåt roligt :o

Blir aningen irriterad på mina naglar.. de växer som ogräs och jag klipper alltid ner dom så långt jag kan. Det är inte lönt att ha dom långa, för de är så mjuka och skivar sig så lätt, så jag blir ju bara förbannad om man för en gångs skull har fina fingrar, och så råkar man nysa och så bryts ett par naglar. Men varför måste de växa så fort för? Kan de inte växa med lite styrka också? :o


Kommentarer
Postat av: Eddie9529

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-05-17 @ 09:19:33
URL: http://eddie9529.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0