Back in Sweden

Ikväll kom min kära familj hem från London. Lillasyster hade som vanligt haft otur med toaletterna, men hon gav verkligen bottenpoäng för Londons offentliga toaletter, som det knappt fanns några av och de som fanns vart väldigt trånga.
De hade köpt två klädesplagg till junior, en tröja som är från 6-12 månader, och jag får inte ihop storlekarna. Jag tror nog bebisar är större än vad de verkligen är.. det andra var en liten body för nyfödda och den var så söt! Skitliten. Ska se om jag orkar ta en bild på dom sen.
Hjärtats mamma har också börjat handla saker till bebisen. Fick tre bodies i stl 62 och en handduks.. hm.. det ser ut som en kappa :p

Sitter nu med VÄRSTA ryggontet, andra kvällen i rad. Jag blir galen på det! Provade spänna på foglossningsbältet imorse, men det tyckte inte junior om. Det var ungefär som att h*n tänkte "Vad FAN är detta?! Är det inte ont om plats redan??" och bökade runt som fasen. När jag väl tog av det så lugnade h*n sig. Kanske var det jag som satte det fel, inte vet jag. Ska prova igen en annan dag, men det är inte säkert att det går att använda det.

Kan man förresten vara för kär? Jag får liksom inte plats med all kärlek :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0