Första sparken?

Idag kom nog den första riktiga sparken, och inte bara en massa bubblande och runt-flyttande. Jag stod och packade ner saker i en kartong och känner helt plötsligt hur det blir som.. ett sekundsnabbt krampanfall typ, och jag utbrister "Aj!" i ren reflex, utan att det egentligen gjorde ont. Blev nog mest lite överaskad :o Känns ju ändå lite skoj. Tror inte att det var nåt annat, för det kom inte igen eller så. Nu är det mest buffande igen, men det är inte så läskigt längre. Bara när h*n kommer åt ställena där det kittlas, då kittlas det inifrån och det känns lite skumt.

Gamla lokalen ska vara tömd på torsdag kväll, det är besiktning på fredag. Idag kan jag inte se hur fan det ska gå. Fast å andra sidan är det bara verkstan som ska tömmas nu, och det går rätt fort. Jag ensam tömde två hyllor, det andra får de starkare ta. En massa metall är liksom inte lätt att flytta, ett par grejer i en kartong sen är det för tungt. Aja, jag ska inte vara negativ, det går nog an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0