Helvetesväder!

Jag är INGEN sommarmänniska!! Imorse när jag skulle hälla vatten i muggen där min tepåse väntade, så visar det sig att även en äcklig förbannad insektsjävel smugit sig ner tillsammans med påsen. Eller nångång under de få minuter påsen faktiskt låg där. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!! Jag ville knappt inte äta min frulle sen för fan. Fick dricka mjölk istället. Säkert försluten och i säkert förvar i ett kallt kylskåp :) Tepåsen låg liksom inne i en annan påse för att smaken inte ska gå bort, så den kan inte ha kommit därifrån.
Så jävla äckligt! Små flygare och fjärilar smyger sig in i hemmet och är äckliga, och fan. Idag är det dessutom sådär jävligt varmt så man bara sväller tusen jävla storlekar och INGENTING passar.
Fy fan vad jag hatar sol och värme just nu. Fuck off.



Och ja.. mitt trevliga humör har med helvetesvädret att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0